Работете съвместно по споделени модели от Revit и координирайте резултатите.
- Свържете се и работете съвместно с проектантски екипи от различни отрасли
- Контролирайте споделената работа на ниво потребител, роля, фирма, файл или папка
- Следете и координирайте обменените резултати
- Визуализирайте промените между резултатите и обобщените модели
Предимства при работа с BIM 360 Design
Винаги навреме
Работете съвместно по модели от Revit в реално време и преглеждайте разработването на проекта във вашият браузър, на таблет или мобилно устройство с разширения екип по всяко време.
Винаги точни
Работете по най-актуалната проектна информация, публикувана в споделени папки. Следете активността по проекта, историята на версиите на файловете и управлявайте въпроси между екипите.
Винаги под контрол
Контролирайте споделената работа и обмяната на проектните резултати с уверението, че правилната информация за проекта е в правилните ръце.
Едно приложение. Точка.
Когато проектантските екипи разполагат с точната информация в точното време, работата върви по-бързо. Приложението BIM 360 ви дава възможност да публикувате, управлявате, преглеждате и одобрявате чертежи на проекти, документи и модели – навсякъде, по всяко време.
Централизирайте проектната информация
Едно онлайн работно пространство за всички членове на проектантския екип помага на разпределените екипи да останат свързани и организирани през цялото време.
Съвместно маркиране
Създавайте и споделяйте 2D и 3D маркировки за съвместно рецензиране на проекта.
Неограничено място за съхранение
Съхранявайте 3D модели от Revit, 2D CAD диаграми и други във вашето хранилище за проекти – не позволявайте на ограниченото място за съхранение да попречи на успешното предоставяне на проекта ви.
Функции на BIM 360 Docs
Започнете като свържете целият ви проектантски екип и данни на едно място. Използвайте облачно споделяне на работата директно в Revit. Без ограничение в броя на потребителите. Без ограничение в мястото за съхранение.
Едно хранилище за проекти
- Неограничено пространство
- Поддръжка на всички видове файлове
- Регистър на дейностите по проекта
Контрол на достъпа
- Права на достъп на ниво проект или папка
- Определете достъпа по роля, фирма, потребител
- Назначете пет нива на достъп
Навигация
- Изгледи от тип списък и умален
- Контрол и възстановяване на версиите
- Един изглед за 2D и 3D файлове
Променяйте визуализирането
- Разглеждайте добавени, премахнати или модифицирани елементи
- Разберете промените между обобщените модели в едно пространство
- Управлявайте промяната на визуализацията по екип, фаза, строително ниво и други
Координиране на резултатите
- Намалете преработката чрез следене на активността по проекта
- Улесняване на обмяната на модели и координиране на резултатите
- Организирайте групи, за да разделите работата в процес от споделени файлове
Разглеждане
- Онлайн и офлайн достъп през Уеб, телефон и таблет
- Инструмент за преглеждане на модели и PDF, оптимизиран за Apple iOS
- Управлявайте документи без да затваряте инструмента за разглеждане
ПРЕДЛАГАНА СОФТУЕРНА ПОДДРЪЖКА ОТ CADstore.bg
1. Инсталиране и активиране на софтуерни продукти
Тази услуга се предоставя при начална инсталация на софтуерни продукти и включва:
- Помощ при създаване и управление на акаунтите.
- Помощ при начална инсталация, активация и лицензиране на продуктите.
Стойността на тази услуга е 60 лева с ДДС на лиценз.
За потребители с повече лицензи се предлагат индивидуални отстъпки.
2. Годишен абонамент за софтуерна поддръжка
Абонаментът включва следните услуги:
- Помощ при управление на акаунтите.
- Помощ при инсталация, преинсталация, активация и лицензиране на продуктите.
- Помощ при управление на лицензите.
- Помощ за обновяване на използваните софтуерни продукти при получаване на стандартни ъпдейти от производителите.
- Помощ за осигуряване на резервни инсталационни пакети.
- Консултации и помощ за решаване на проблеми при работа със софтуера (до 6 часа годишно).
Стойността на едногодишен абонамент е 300 лева с ДДС на лиценз.
За потребители с повече лицензи се предлагат индивидуални отстъпки.
Абонаментът Ви осигурява:
- Приоритетно обслужване на вашата фирма.
- Гарантирано време за реакция при настъпили проблеми - до 6 работни часа от възникването им.
- Предлагане на решение за отстраняване на възникнали неизправности по инсталациите на софтуерните продукти за срок до 3 работни дни от регистрирането на проблема.
- Специални цени за поддръжка на място, или при нужда от допълнителни консултации.
- Отстъпка в размер на 10% за обучение в нашия учебен център.
3. Услуги и софтуерна поддръжка по заявка
Заплащат се почасово, при заявка от потребител за оказване на помощ, като цената за всеки започнат час е 60 лв. с ДДС.
Научете повече за предлаганата софтуерна поддръжка от CADstore.bg