Облачно съвместими практики за Lean Construction метода.
С помощта на BIM 360 Plan, вие можете да изградите по-надеждни работни планове за проектите и да намалите загубите, свързани със свръхпроизводството, допълнителния инвентар и преработката на задачите.
Предимства при работа с BIM 360 Plan
По-малко загуби по проекта
Създавайте дейности и проследявайте пречките, които могат да нарушат надеждното производство.
По-малко закъснения в графика
Подобрете режима на работа на Reinforce Last Planner с вградени работни процеси за отчетност.
По-добра отчетност
Сътрудничеството в реално време намалява пропуснатите ангажименти, свързани с неактуална информация.
По-добра отчетност. По-добра производителност.
Добийте представа относно подробните показатели за това, което е изпълнено в сравнение с планираното.
Създаване на работни последователности
Преглеждайте дейностите и проследявайте пречките, които могат да нарушат надеждното производство.
Следете производителността
Автоматично проследяване на стойността на PPC (Planned Percent Complete).
Персонализиране на изгледите на проекта
Сканирайте работните планове в изглед от тип List, Gantt или Swimlane и разучете местата, занаятите и сферите на работа.
Функции на BIM 360 Plan
Създавайте работни последователности
- Въведете дейности бързо
- Копирайте повтарящи се работни последователности
- Импортирайте важни действия в главните графици
Мобилно приложение
- Достъп навсякъде и по всяко време
- Синхронизирайте офлайн промени
- Изтегляйте и работете със снимки на плановете
Контрол на достъпа
- Входове на базата на роли
- Управлявайте работата независимо от другите
- Контролирайте достъпа до работни планове
Изгледи на проекта
- Изгледи от тип списък, Gantt и Swimlane
- Филтрирайте по локация, сделка или обхват на работата
- Визуализирайте преводите между сделките
Следете производителността
- Разглеждайте провалени ангажименти
- Идентифицирайте основните причини
- Маркирайте тенденциите в KPI
Отчети
- Следете до къде е стигнало завършването на проекта в проценти
- Експортирайте планове и персонализирани отчети
- Отчети за състоянието на проекта
ПРЕДЛАГАНА СОФТУЕРНА ПОДДРЪЖКА ОТ CADstore.bg
1. Инсталиране и активиране на софтуерни продукти
Тази услуга се предоставя при начална инсталация на софтуерни продукти и включва:
- Помощ при създаване и управление на акаунтите.
- Помощ при начална инсталация, активация и лицензиране на продуктите.
Стойността на тази услуга е 60 лева с ДДС на лиценз.
За потребители с повече лицензи се предлагат индивидуални отстъпки.
2. Годишен абонамент за софтуерна поддръжка
Абонаментът включва следните услуги:
- Помощ при управление на акаунтите.
- Помощ при инсталация, преинсталация, активация и лицензиране на продуктите.
- Помощ при управление на лицензите.
- Помощ за обновяване на използваните софтуерни продукти при получаване на стандартни ъпдейти от производителите.
- Помощ за осигуряване на резервни инсталационни пакети.
- Консултации и помощ за решаване на проблеми при работа със софтуера (до 6 часа годишно).
Стойността на едногодишен абонамент е 300 лева с ДДС на лиценз.
За потребители с повече лицензи се предлагат индивидуални отстъпки.
Абонаментът Ви осигурява:
- Приоритетно обслужване на вашата фирма.
- Гарантирано време за реакция при настъпили проблеми - до 6 работни часа от възникването им.
- Предлагане на решение за отстраняване на възникнали неизправности по инсталациите на софтуерните продукти за срок до 3 работни дни от регистрирането на проблема.
- Специални цени за поддръжка на място, или при нужда от допълнителни консултации.
- Отстъпка в размер на 10% за обучение в нашия учебен център.
3. Услуги и софтуерна поддръжка по заявка
Заплащат се почасово, при заявка от потребител за оказване на помощ, като цената за всеки започнат час е 60 лв. с ДДС.
Научете повече за предлаганата софтуерна поддръжка от CADstore.bg