Ferrovia e софтуерен продукт за проектиране и поддържане на ж.п. инфраструктура.
Ferrovia е професионален софтуер за проектиране на нови жп трасета, поддръжка и реконструкция на съществуващи жп трасета.
Това е цялостен продукт с пълна функционалност и въпреки това лесно за усвояване и използване решение.
С оригиналния си работен процес, Ferrovia предлага на потребителя командите и инструментите необходими през целия процес на проектиране, от първоначалното въвеждане на геодезическите данни до създаването на сложни 3D модели на железопътното трасе с инструментите за анализ и средства за документиране и публикуване. С използването на гъвкавия модел на данни, Ferrovia може лесно да се интегрира във вашите BIM процеси.
Софтуерните продукти на CGS с версия 2021 работят върху версии 2021 на AutoCAD, AutoCAD Civil 3D, AutoCAD Map 3D, както и BricsCAD Pro и Platinum V20. Поддържат се само 64-битови версии!
ПРЕДЛАГАНА СОФТУЕРНА ПОДДРЪЖКА ОТ CADstore.bg
1. Инсталиране и активиране на софтуерни продукти
Тази услуга се предоставя при начална инсталация на софтуерни продукти и включва:
- Помощ при създаване и управление на акаунтите.
- Помощ при начална инсталация, активация и лицензиране на продуктите.
Стойността на тази услуга е 60 лева с ДДС на лиценз.
За потребители с повече лицензи се предлагат индивидуални отстъпки.
2. Годишен абонамент за софтуерна поддръжка
Абонаментът включва следните услуги:
- Помощ при управление на акаунтите.
- Помощ при инсталация, преинсталация, активация и лицензиране на продуктите.
- Помощ при управление на лицензите.
- Помощ за обновяване на използваните софтуерни продукти при получаване на стандартни ъпдейти от производителите.
- Помощ за осигуряване на резервни инсталационни пакети.
- Консултации и помощ за решаване на проблеми при работа със софтуера (до 6 часа годишно).
Стойността на едногодишен абонамент е 300 лева с ДДС на лиценз.
За потребители с повече лицензи се предлагат индивидуални отстъпки.
Абонаментът Ви осигурява:
- Приоритетно обслужване на вашата фирма.
- Гарантирано време за реакция при настъпили проблеми - до 6 работни часа от възникването им.
- Предлагане на решение за отстраняване на възникнали неизправности по инсталациите на софтуерните продукти за срок до 3 работни дни от регистрирането на проблема.
- Специални цени за поддръжка на място, или при нужда от допълнителни консултации.
- Отстъпка в размер на 10% за обучение в нашия учебен център.
3. Услуги и софтуерна поддръжка по заявка
Заплащат се почасово, при заявка от потребител за оказване на помощ, като цената за всеки започнат час е 60 лв. с ДДС.
Научете повече за предлаганата софтуерна поддръжка от CADstore.bg