Създавайте прецизни 3D модели с лазерно сканиране.
Използвайте ReCap™ Pro, за да създадете 3D модели от изображения или лазерно сканиране. Крайният продукт е облак от точки или мрежа, които са готови за обработка с CAD и BIM инструменти.
Функции
Измервайте и обработвайте облаци от точки
Използвайте ReCap, за да измервате, маркирате и коментирате данните от облаци от точки и да ги споделяте със сътрудници.
Функции за измерване
Функцията Surface Snap в ReCap Pro ви дава възможност да измерите разстоянието между начална точка на дадена повърхнина и точка, която се проектира извън селекцията.
Интегриране на данни от Navisworks
Подобрете вашата Real View панорама с данни от Navisworks.
Системни изисквания | |
Операционна система | Microsoft Windows 7 Enterprise, Ultimate или Professional; Microsoft Windows 8; Microsoft Windows 10 (64-битови) |
Процесор | 2.0 GHz или по-бърз 64-битов (x64) процесор |
RAM памет | 4 GB (8 GB препоръчително) |
Видео карта | Видео карта с поддръжка на OpenGL 3.1 и видео памет от 256 MB |
ПРЕДЛАГАНА СОФТУЕРНА ПОДДРЪЖКА ОТ CADstore.bg
1. Инсталиране и активиране на софтуерни продукти
Тази услуга се предоставя при начална инсталация на софтуерни продукти и включва:
- Помощ при създаване и управление на акаунтите.
- Помощ при начална инсталация, активация и лицензиране на продуктите.
Стойността на тази услуга е 60 лева с ДДС на лиценз.
За потребители с повече лицензи се предлагат индивидуални отстъпки.
2. Годишен абонамент за софтуерна поддръжка
Абонаментът включва следните услуги:
- Помощ при управление на акаунтите.
- Помощ при инсталация, преинсталация, активация и лицензиране на продуктите.
- Помощ при управление на лицензите.
- Помощ за обновяване на използваните софтуерни продукти при получаване на стандартни ъпдейти от производителите.
- Помощ за осигуряване на резервни инсталационни пакети.
- Консултации и помощ за решаване на проблеми при работа със софтуера (до 6 часа годишно).
Стойността на едногодишен абонамент е 300 лева с ДДС на лиценз.
За потребители с повече лицензи се предлагат индивидуални отстъпки.
Абонаментът Ви осигурява:
- Приоритетно обслужване на вашата фирма.
- Гарантирано време за реакция при настъпили проблеми - до 6 работни часа от възникването им.
- Предлагане на решение за отстраняване на възникнали неизправности по инсталациите на софтуерните продукти за срок до 3 работни дни от регистрирането на проблема.
- Специални цени за поддръжка на място, или при нужда от допълнителни консултации.
- Отстъпка в размер на 10% за обучение в нашия учебен център.
3. Услуги и софтуерна поддръжка по заявка
Заплащат се почасово, при заявка от потребител за оказване на помощ, като цената за всеки започнат час е 60 лв. с ДДС.
Научете повече за предлаганата софтуерна поддръжка от CADstore.bg