Купи V-Ray Next for Unreal - Месечен абонамент | Цена от CADstore

Рендерирайте фотореалистични изображения с трасиране на лъчи като използвате V-Ray директно в Unreal.

 

V-Ray Next for Unreal представя най-бързия и лесен начин, по който архитекти, дизайнери и специалисти по визуални ефекти да преобразуват сцени от V-Ray в изображения в реално време с трасиране на лъчи директно от Unreal Editor.

 

 

Функции

 

 

познат работен процес

Използвайте работния процес, който вече познавате.

Вмъкването на сцена от V-Ray в Unreal е просто.

Създайте сцената по същия начин, както бихте я създали с V-Ray for 3ds Max, Maya и SketchUp. След това, експортирайте V-Ray сцена от програмата, която използвате и я импортирайте като използвате V-Ray for Unreal.

преобразуване на материали

Интуитивно преобразуване на материали и светлини

Когато импортирате сцената си, V-Ray for Unreal автоматично преобразува материалите и светлините ви в еквивалентни такива в реално време за работни процеси с UE.

В същото време, първоначално използваните материали от V-Ray for 3ds Max, Maya и SketchUp остават свързани със своите версии в реално време и биват задействани когато сте готови да рендерирате.

Системни изисквания
Версия на Unreal Engine Editor4.19.2; 4.20.2; 4.21.1
Операционна системаWindows® 7 SP1 64-bit, Windows® 8 & 8.1 x64, Windows® 10
Процесор64-битов Intel® или AMD® процесор с поддръжка на SSE 4.2
RAM паметМинимум 8 GB RAM и 8 GB swap файл
Видео картаГрафична карта NVIDIA® GeForce® серия 780 GTX или по-мощна с изчислителна способност над 3.01 и NVIDIA Display driver 398.82 или по-нова версия. При неподдържани графични карти, рендерирането се извършва с процесора.

Напиши коментар

Моля впишете се или се регистрирайте за да напишете коментар

Купи V-Ray Next for Unreal - Месечен абонамент | Цена от CADstore

  • Производител: Chaos Group
  • Модел: Next
  • Наличност: В наличност
  • 72.00€
  • без ДДС:  60.00€